Pomoc

    I. Złożenie zamówienia

   II. Realizacja zamówienia
 
III. Warunki dostawy
 
IV. Gwarancja i reklamacja
   
V. Warunki płatności
 
VI. Polityka prywatności
 
VII. Rabaty
VIII. Newsletter

 


 

I. Złożenie zamówienia 



Zamówienia można składać na 3 sposoby:

1. poprzez formularz zamówieniowy dostępny na stronie internetowej www.farby.shop.pl,
2. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres
sklep@farby.shop.pl,
3. telefonicznie pod numerem
071 79 000 78 w dni powszednie w godz. 9:00 do 17:00.

Kupujący obowiązany jest do podania numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail, pod którymi możliwe będzie potwierdzenie zamówienia.

Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówień oraz listy elektroniczne o wątpliwej treści nie będą rozpatrywane. W przypadku braku akceptacji zamówienia przez sklep FarbyShop w terminie 5 dni, zamówienie uznaje się za nieważne.


Sklep należący do firmy FARBA nie ponosi odpowiedzialności finansowej za niedostarczenie przesyłki z powodu błędnie podanego adresu. Wówczas, kupujący zobowiązany jest do ponownego uiszczenia opłaty za przesyłkę. W przeciwnym wypadku, umowę uważa się za nieważną, a środki pieniężne podlegające zwrotowi, pomniejsza się o koszty wysyłki (*dotyczy przedpłaty na konto).

Do każdej przesyłki dołączony zostaje paragon fiskalny, będący pierwszorzędnym dokumentem uprawniającym do korzystania z prawa gwarancji, reklamacji lub zwrotu towaru.

Sklep należący do firmy FARBA wystawia faktury VAT na życzenie Klienta. Aby ją otrzymać należy podczas składania zamówienia dopisać lub poinformować o tym obsługę sklepu podając dane firmy. Faktury VAT nie wystawiamy po zrealizowaniu zamówienia, gdyż jej odpowiednikiem jest paragon fiskalny.

Zamówione towary są dostarczane na adres do wysyłki, zależnie od wyboru Klienta - za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. Koszty wysyłki zależą od wagi towaru i widnieją na stronie z pełnym opisem.

Zapłaty za towar dokonać można za pomocą przedpłaty na konto lub w formie odbioru osobistego.

Numer konta bankowego:
26 1090 2398 0000 0006 0802 6833

Klient ma możliwość w obecności spedytora (dostarczyciela), sprawdzić zawartość paczki pod kątem uszkodzeń w trakcie transportu.
Jeżeli kupujący stwierdzi takie uszkodzenie, należy w obecności spedytora sporządzić protokół reklamacyjny niezbędny do uznania r
eklamacji.


II. Realizacja zamówienia



Proces realizacji zamówienia rozpoczyna się z chwilą udzielenia przez obsługę sklepu informacji o przyjęciu zamówienia do realizacji (drogą elektroniczną lub telefoniczną). Jeżeli wybrano formę płatności: przedpłata na konto, proces ten jest wstrzymany do czasu zaksięgowania wpływu środków pieniężnych na konto bankowe sklepu. 


Przeważająca większość produktów z naszej oferty jest dostępna od zaraz, o czym informuje tekst pod zdjęciem produktu: "Dostępność: jest - wysyłka do 24h". Zamówienia tych produktów są realizowane tzn. kompletowane, pakowane i wysyłane w terminie nie dłuższym niż 24h od chwili potwierdzenia zamówienia w dni robocze. Dniami roboczymi określa się dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych. Zamówienia złożone w weekendy i dni świąteczne będą realizowane w ciągu 24 godzin w najbliższym dniu pracującym. 


W naszej ofercie mamy również produkty, w których pod zdjęciem widnieje napis "wysyłka do 2 dni", "wysyłka do 3 dni", "wysyłka do 5 dni". Produkty te znajdują się w zewnętrznym magazynie i czas realizacji wiąże się ze sprowadzeniem produktów do siedziby firmy. Zamówienia tych produktów są kompletowane, pakowane i wysyłane najpóźniej w drugim, trzecim bądź piątym dniu licząc od dnia potwierdzenia zamówienia. 


Od momentu wysyłki tzn. przekazania towaru odpowiednim organom spedycyjnym (kurier, poczta), termin dostarczenia towaru do Klienta jest zależny od wybranej formy dostawy. Firma kurierska na dowóz paczki potrzebuje od 24h do 2 dni roboczych, natomiast przesyłka priorytetowa dociera najczęściej w ciągu 2-3 dni roboczych. 


III. Warunki dostawy

 



Przykład:
Jeżeli Klient dokona zakupu produktu realizowanego w 24h, wybierając formę dostawy Pocztę Polską Priorytet oraz wpłatę na konto, wówczas przewidywany termin dostawy = 0-24 h pracujące (realizacja) + (czas oczekiwania na wpłatę) + 2-5 dni robocze.


Najszybsza dostawa:
Klientom, którzy chcą otrzymać przesyłkę możliwie najszybciej, polecamy wybór firmy kurierskiej oraz zapłatę przy odbiorze, wówczas przewidywany termin dostawy = 0-24 h pracujące (realizacja) + 1-2 dni robocze (transport).

 

 

 

 

   

 

Paczki pocztowe wysyłamy jako przesyłki ekonomiczne bądź priorytetowe przyjmowane na warunkach szczególnych, gdyż wymagają one specjalnego traktowania podczas przemieszczania i doręczania. Niestety w ostatnim czasie odnotowujemy znaczne wydłużenie czasu doręczania przesyłek przez Pocztę, na co nie mamy żadnego wpływu i nie ponosimy odpowiedzialności. Przewidywany czas doręczenia przesyłki wynosi 2-7 dni roboczych. 


Pocztex to usługa kurierska Poczty Polskiej. Przewidywany czas odbioru dla tego dostawcy wynosi 1-2 dni robocze. Pocztex oferuje możliwość śledzenia miejsca pobytu przesyłki. W tym celu należy udać się na stronę http://www.pocztex.pl/dokl_inf_telef.php i wpisać unikalny numer listu przewozowego, który podaliśmy w mailu potwierdzającym wysyłkę. 

 

 

 

 

 

Firma kurierska DHL to forma najczęściej wybierana przez Klientów, dzięki temu koszty wysyłki pojedynczej przesyłki zostały obniżone do minimum. Przewidywany czas odbioru dla tego dostawcy wynosi 1-2 dni robocze. Firma DHL oferuje możliwość śledzenia miejsca pobytu przesyłki. W tym celu należy udać się na stronę http://webapps.dhl.com.pl/app/tnt i wpisać unikalny numer listu przewozowego, który podaliśmy w mailu potwierdzającym wysyłkę.
Kontakt z firmą DHL jest możliwy pod numerem telefonu: 0 801 345 345.

 


1. Darmowa wysyłka dla większych zamówień 

Zamówienia o wartości powyżej 800 zł, wysyłamy gratis firmą kurierską przy wpłacie na konto (dostawa wliczona w wartość towaru). Nie dotyczy to przesyłek o łącznej wadze przekraczającej 30kg. Darmowa wysyłka dla zamówień powyżej 30kg, jest możliwa jedynie w indywidualnie ustalonych przypadkach.
 
Klient ma możliwość wyboru między darmową wysyłką przy wpłacie na konto.

2. Wysyłka gratis dla konkretnych produktów 

  
Produkty obdarzone tym znakiem, posiadają status wysyłki gratis. Oznacza to, iż dostawa jest wliczona w cenę towaru i przy ich zakupie Klient nie ponosi kosztów wysyłki, pod warunkiem, że wybrana forma płatności jest wpłatą na konto. 

W przypadku zwrotu towaru przez Klientów korzystających z przywileju wysyłki gratis, Klient otrzymuje kwotę równą wartości zakupu pomniejszoną o koszty wysyłki. 

3. Odbiór osobisty 

Zapraszamy także do odbioru osobistego zamówionego towaru w naszym magazynie mieszczącym się we Wrocławiu: 


ul. Bystrzycka 69c
54-215 Wrocław


oraz

DOMAR ul. Braniborska 14
53-680 Wrocław

 

Zapraszamy 


IV. Gwarancja i reklamacja


Główne założenia sklepu należącego do firmy FARBA postulują bezpieczne zakupy Klientów z gwarancją dostarczenia towaru na czas, możliwości zrezygnowania z zakupu bez podania przyczyny, możliwości reklamowania towaru na podstawie niezgodności z umową, możliwości reklamowania towaru w okresie gwarancji i wreszcie możliwości wymiany towaru na inny, w momencie, gdy rozmiar wybrany przez kupującego okaże się nieprawidłowy. Dajemy ponadto zapewnienie, iż w sytuacji jakichkolwiek wątpliwości ze strony Klienta, służymy pełną informacją o statusie przyjętych zamówień, a także o sposobach rezygnacji z zakupu lub reklamacji towaru. 

Odstąpienie od umowy 

Odstąpienie od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny w terminie 10 dni licząc od daty odbioru towaru, jest gwarantowane przez Ustawę z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.) i polega na złożeniu stosownego oświadczenia woli w wyżej wymienionym terminie, a następnie na wysłaniu towaru na własny koszt w terminie 14 dni od dnia odbioru towaru. Zwracany towar powinien być w niezmienionym stanie bez śladów użytkowania, w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu, wraz z paragonem lub kopią faktury. Sklep FarbyShop zobowiązuje się do zwrócenia kwoty, na jaką opiewa zakup, pomniejszonej o koszty dostawy. Jeżeli dokonano zakupu z wysyłką gratis, kwota zwrócona Klientowi jest pomniejszona o koszty wysyłki. 
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, podajemy poniżej. 

Reklamacja z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z warunkami umowy 

Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176) nakłada obowiązek odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową w przypadku stwierdzenia tej niegodności przed upływem 2 lat od wydania towaru. Przy czym w myśl ustawy, sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć. Klient w przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową, ma 2 miesiące na dokonanie obowiązku informacyjnego i żądanie naprawy lub wymiany towaru na nowy. Jeżeli okaże się to niemożliwe do wykonania lub będzie wymagało nadmiernych kosztów, Klient ma możliwość domagania się obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. Sklep zarządzany przez firmę FARBA jest zobowiązana do ustosunkowania się do tego żądania w ciągu 14 dni.

Reklamacja z tytułu uszkodzeń lub braków powstałych w transporcie 

W przypadku dostrzeżenia uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu lub braku towaru w przesyłce, należy w momencie odbioru towaru w obecności spedytora, sporządzić protokół reklamacyjny podpisany przez dostarczyciela i odbiorcę. Po otrzymaniu wyjaśnienia od przedstawiciela Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej, sklep FarbyShop kontaktuje się z Klientem w celu podjęcia dalszych decyzji odnośnie ponownej wysyłki towaru lub anulowania zamówienia i zwrotu gotówki. 

Zagubienie przesyłki 

W sytuacji zaginięcia przesyłki dostarczanej przez Pocztę Polską, po otrzymaniu od Klienta informacji o takiej treści, sklep FarbyShop po upływie 21 dni od daty wysłania towaru, składa wniosek o postępowanie reklamacyjne w placówce pocztowej. Po otrzymaniu wyjaśnienia od przedstawiciela Poczty Polskiej, sklep FarbyShop kontaktuje się z Klientem w celu podjęcia dalszych decyzji odnośnie ponownej wysyłki towaru lub anulowania zamówienia i zwrotu gotówki. 

Wymiana towaru 

Sklep zarządzany przez firmę FARBA gwarantuje również łatwą wymianę towaru na inny, w przypadku gdy rozmiar wybrany przez kupującego okaże się nieprawidłowy. W takich okolicznościach koszty zwrotu i wysyłki towaru pokrywa kupujący. FarbyShop zobowiązuje się do wysłania towaru w terminie 24 godzin od daty otrzymania zwrotu towaru. Prosimy jednak o uprzednie skontaktowanie się z obsługą sklepu i rezerwację pożądanych modeli.

Reklamacja towaru w czasie objętym gwarancją 

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją. Gwarancji nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, obtarcia, rozcięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem. Po otrzymaniu informacji o reklamacji ze strony Klienta oraz po otrzymaniu towaru stanowiącego przedmiot reklamacji, sklep FarbyShop jest zobowiązana do ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni. Termin naprawy lub wymiany towaru w znacznej mierze zależy od producenta i wynosi ok. 1 do 2 miesięcy. Wzór formularza reklamacyjnego podajemy poniżej. 



V. Warunki płatności


Klient ma możliwość wyboru między następującymi formami płatności: 



1. Przedpłata na konto 
2. Szybkie płatności online: 
  - płatność przelewem
  - płatność kartą kredytową 




1. Przedpłata na konto (płatność z góry) 

Wybierając tę formę płatności, Klient po złożeniu zamówienia otrzymuje e-mail z numerem konta, na które może dokonać wpłaty. W tytule przelewu, należy podać ID zamówienia, co pozwoli na szybką identyfikację przelewu. Następnie po zaksięgowaniu wpływu środków pieniężnych, realizujemy zamówienie i wysyłamy towar.
 
2. Szybkie płatności online 

Ta forma płatności jest możliwa dzięki porozumieniu z Płatności.pl. Szybkie płatności online to prosta i bezpieczna bezgotówkowa forma płatności. 

 

 



a) mTransfer 
MTransfer to płatność on-line powstała dzięki współpracy mBanku z serwisem www.platnosci.pl. Cechy charakterystyczne: jednorazowe hasło, brak pośredników. 

b) Interligo
Zapłata z Inteligo umożliwia dokonywanie szybkich i bezprowizyjnych transakcji. Nie ma konieczności ujawniania numeru karty płatniczej.
 
c) MultiTransfer
MultiTransfer to usługa ułatwiająca realizację płatności przez Internet za pomocą przelewu z rachunku w MultiBanku. Cechy charakterystyczne: automatyczne wypełnianie danych i numeru rachunku bankowego odbiorcy, hasła jednorazowe. 

d) Przelew24 z BZ WBK
Przelew24 to jeden z najnowocześniejszych systemów płatności internetowych, umożliwia realizowanie płatności bezpośrednio z rachunku Klienta na rachunek sklepu. Cechy charakterystyczne: szyfrowanie transakcji za pomocą połączenia SSL, brak prowizji. 

e) Przelew z Nordea
Opcja "Przelew z Nordea" umożliwia dokonywanie bezpiecznych, szybkich i tanich transakcji z Twojego konta w Nordea Bank Polska. 

f) Bank BPH
Przelew z BPH to wygodna i bezpieczna forma płatności internetowych, przeznaczona dla Klientów Banku BPH, korzystających z systemu Internetowego Sez@m. 

g) ING BankOnLine 
Wszyscy Klienci ING Banku Śląskiego mają możliwość zrealizowania szybkiego przelewu, który dociera do odbiorcy nawet w ciągu kliku minut. 

h) Karta płatnicza
W zależności od rodzaju karty płatniczej: VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, POLCARD, PBK Styl i wiele innych, można za pomocą bezgotówkowych operacji płatniczych, bezpośrednio obciążać rachunek bankowy (karta debetowa), bądź dokonywać transakcji "w ciężar" przyznanego limitu zadłużenia (karta obciążeniowa i kredytowa). 



VI. Polityka prywatności


Sklep zarządzany przez firmę FARBA przestrzega zasady ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002r. 


Nie udostępniamy danych osobowych ani adresów e-mail naszych Klientów podmiotom trzecim, dbamy również o to, by dane te nie stały się obiektem działalności podmiotów rozsyłających niechcianą pocztę elektroniczną. 


W czasie wizyty na naszej stronie internetowej, automatycznie gromadzone są informacje dotyczące przeglądarki odwiedzającego, adresu IP komputera, typu systemu operacyjnego, czasie wizyty, liczbie obejrzanych stron oraz w jaki sposób do nas trafił. Informacje te nie są łączone z danymi osobowymi subskrybentów, dzięki czemu internauci pozostają anonimowi. Dane statystyczne o ruchu użytkowników i korzystaniu przez nich z poszczególnych obszarów serwisu, czerpiemy również z plików "cookies" (ciasteczek), zapisywanych przez serwer na dyskach twardych odwiedzających. Dane te są zbierane przez zewnętrzne, powszechnie wykorzystywane na rynku systemy internetowe do gromadzenia statystyk odwiedzin stron internetowych. 


Korzystanie z niektórych opcji serwisu, jak np. historia zakupów czy aktualne losy zamówienia, jest możliwe tylko po dokonaniu rejestracji. Rejestracja jest dobrowolna i nie wymaga się jej do złożenia zamówienia. W czasie rejestracji Klient jest proszony o podanie imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, adresu e-mail, nr telefonu, a także dowolnie przyjętego loginu i hasła. Od momentu rejestracji, każdy następny zakup w naszym sklepie wiąże się z podaniem jedynie loginu i hasła. 


Klienci, którzy nie są zarejestrowani, również mogą składać zamówienia, Wówczas przy każdym zakupie będą proszeni o podanie imienia, nazwiska, adresu dostawy oraz nr telefonu. Każdorazowy kontakt z nami za pośrednictwem telefonu lub poczty e-mail wiąże się z wykorzystaniem podanych danych w celu udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie. 


Wszystkie formularze służące do wpisywania informacji prywatnych, są umieszczone w bezpiecznym obszarze serwisu. Łączenie się z nimi odbywa się z użyciem scentralizowanego protokołu SSL 3.0 (Secure Socket Layer) RSA 128bit - gwarantowanym certyfikatem Powszechnego Centrum Certyfikacji prowadzonym przez Unizeto Technologies S.A. z siedzibą w Szczecinie, dzięki czemu wszystkie dane osobowe Klientów są szyfrowane i nawet w przypadku przechwycenia transmisji, niemożliwe do odczytania dla obecnej mocy obliczeniowej komputerów. Ponadto nasze bazy danych są dogłębnie chronione przed wglądem osób trzecich. 


Dane gromadzone podczas rejestracji lub zakupu są wykorzystane do prawidłowej realizacji zamówień, a także do śledzenia statusu zamówienia i dokonywania w nim zmian na życzenie Klienta zanim zostanie wysłane. Klienci zachowują prawo do wglądu, poprawy oraz usunięcia swoich danych z bazy adresowej po zrealizowaniu zamówienia. Czynności tych dokonać można z poziomu strony internetowej sklepu po zalogowaniu lub też poprzez kontakt z obsługą sklepu. 


W przypadku niektórych form płatności, dane Klientów mogą być przekazane firmom pośredniczącym w transakcjach płatniczych. Firmy te nie wykorzystują danych Klientów w żaden inny sposób. 


Nasi konsultanci kontaktują się z Klientami telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Po złożeniu zamówienia, na podany adres e-mail wysyłane są na bieżąco informacje o przebiegu tego zamówienia. Klienci, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie informacji o nowościach i promocjach, tą samą drogą otrzymują wiadomości z aktualnym wydarzeniami w naszym sklepie. Z usługi newsletter można zrezygnować w każdej chwili klikając na odpowiednie hiperłącze w jednej z wiadomości. 


Podmiot zbierający dane:

........

Zastrzegamy sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na tej stronie.

Pytania dotyczące ochrony prywatności prosimy kierować na adres: ......l 



VII. Rabaty


Rabat z tytułu większych zakupów 

Przy dokonaniu zakupów powyżej pewnych wartości, Klienci sklepu FarbyShop otrzymują zniżkę procentową. Dla przesyłki o wartości przekraczającej 1000 zł, mamy przyjemność udzielania 5 %-owego rabatu. Dodatkowo przy zakupach przekraczających 1000 zł, Klient otrzymuje od nas produkt-niespodziankę. 

Status Stałego Klienta 

Status Stałego Klienta uprawnia do dożywotniego rabatu na wszystkie produkty sklepu FarbyShop bez względu na wartość przesyłki. Gwarantowany rabat wynosi 3 % i jest naliczany automatycznie po zalogowaniu użytkownika w sklepie. 

Aby móc cieszyć się Statusem Stałego Klienta należy:
 
1. zarejestrować się w naszym sklepie 

2. dokonać zakupów o łącznej wartości ponad 600 zł (kolejne zakupy się sumuje) 

3. zgłosić chęć otrzymania statusu drogą elektroniczną 

Przesyłka gratis 

Zamówienia o wartości powyżej 400 zł, wysyłamy gratis firmą kurierską przy wpłacie na konto. Dotyczy to przesyłek o łącznej wadze nie przekraczającej 30kg. Po przekroczeniu tej wagi, darmowa wysyłka jest możliwa jedynie w indywidualnie ustalonych przypadkach.

Podsumowanie 

Kupując w sklepie FarbyShop masz możliwość otrzymania: 

1. maksymalnie 5 % rabatu
 
2. produktu-niespodzianki 

3. upominku firmowego 

4. darmowej wysyłki firmą kurierską 

Uwaga: 

Rabat z tytułu większych zakupów nie dotyczy produktów znajdujących się na stronach Wyprzedaże i Promocje. 
Rabat z tytułu większych zakupów nie sumuje się z rabatem uzyskanym przez Status Stałego Klienta. W przypadku nałożenia się tych dwóch typów rabatów, obsługa sklepu wybiera zawsze KORZYSTNIEJSZY dla Klienta. Np. gdy stały Klient dokona zakupu za więcej niż 350 zł, otrzymuje 3 % rabat gwarantowany przez Status Stałego Klienta, zaś gdy wartość zamówienia przekroczy 1000 zł, otrzymuje 5 % rabat z tytułu większych zakupów. 



VIII. Newsletter


Co to jest newsletter ?

Newsletter polega na wysyłaniu do Klientów drogą elektroniczną krótkich wiadomości o największych promocjach, wyprzedażach i upustach cenowych, a także o nowych produktach, które szybko zyskują wysoką popularność. 
Ta bezpłatna forma prenumeraty wiadomości doskonale sprawdza się w dotarciu do najnowszych informacji, a przede wszystkim nie pozwala na przeoczenie ograniczonych czasowo promocji. 
Korzystając z każdej większej promocji zawartej w newsletter, zaoszczędzą Państowo pieniądze, a dzięki bieżącym informacjom o dostępności najbardziej poszukiwanych produktów - cenny czas spędzony na oczekiwanie i sprawdzanie aktualizacji oferty. 

Polityka prywatności

Rejestracja w bazie newsletter jest zabezpieczona przed nieprawnym wykorzystaniem adresów e-mail, nie ma możliwości zapisania lub wypisania osoby bez jej zgody. Każda taka operacja wymaga potwierdzenia z poziomu odpowiedniego konta pocztowego. Ponadto w każdej chwili istnieje możliwość anulowania prenumeraty lub usunięcia podanego adresu z bazy newsletter. Aby całkowicie usunąć swój adres z basy subskrybentów, należy skontaktować się z osobą odpowiedzalną za zarządzanie danymi: sklep@farby.shop.pl.

Jak zamówić/zrezygnować z prenumeraty?

W oknie newsletter na stronie głównej należy wpisać swój adres e-mail i kliknąć odpowiednio na "Dodaj" lub "Usuń". System natychmiast wyśle pod wskazany adres informację o wywołanej czynności z hiperłączem, którego należy użyć, aby potwierdzić powziętą decyzję lub zignorować aby anulować proces.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel