Ważne: informacje o dostepności produktów podane w sklepie są jedynie orientacyjne. Szczegółowych informacji o dostępności produktów udzielamy telefonicznie.

Etapy składania zamówienia w sklepie www.Farby.Shop.pl

Staraliśmy się, aby zamawianie produktów w sklepie farby.shop.pl było, jak najprostsze. Zapraszmy do zapoznania się z kolejnymi krokami procesu zamówienia. Jeżeli będą mieli Państwo problemy ze złożeniem zamówienia zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta.
 

KROK 1



Po wyszukaniu towaru (więcej o szukaniu towarów można znaleźć
tutaj) należy kliknąć na zdjęcie produktu lub pasek „zobacz opis produktu”, aby wyświetlić stronę z informacjami o produkcie.

KROK 2

 


Na stronie produktu można przeczytać dodatkowe informacje o nim, zobaczyć powiększone zdjęcie, a także dodatkowe zdjęcia, jeżeli takie są (wystarczy kliknąć miniaturkę nad zdjęciem głównym). Na tej stronie można również sprawdzić dostępną gamę kolorystyczną i pojemności dla wybranego produktu (opcja „wybierz kolor” i „wybierz pojemność”), zadać pytanie obsłudze sklepu (zapytaj o produkt), dodać produkt do listy produktów obserwowany, którą zarejestrowani użytkownicy mogą przeglądać potem w swoim panelu klienta lub wysłać e-mailem informację o produkcie do znajomego.

 W sklepie FarbyShop mogą Państwo dokonać zakupu produktów na dwa sposoby:


1. W karcie produktu należy wybrać kolor (o ile produkt nie jest bezbarwny - klikając na rozwijaną listę „wybierz kolor”), a następnie pojemność (klikając na rozwijaną listę „wybierz pojemność”). Proszę zauważyć, że będą Państwo mogli dodać produkt do koszyka dopiero po wybraniu kombinacji kolor – pojemność.

 


2. Po kliknięciu na rozwijaną listę „kolor” pojawią się dostępne warianty:


a) Biały/ Czarny
- możliwość zakupu produktu w kolorach podstawowych

 

b) Paleta TOP12/TOP34/TOP48
- możliwość zapoznania się z kolekcją kolorów (w notacji TVT) najchętniej kupowanych przez naszych klientów. W zależności od produktu zamieściliśmy na stronie skany 12, 34 bądź 48 popularnych kolorów.

 

c) Paleta INTERIOR/ EXTERIOR/ FEELINGS …
- możliwość zapoznania się z pełną paletą barw dostępną dla danego produktu (nazwy palet są zgodne ze wzornikami kolorów firmy Tikkurila). W karcie produktu umieściliśmy specjalnie przygotowane przez nas elektroniczne wzorniki kolorów.

 

W kolejnym kroku należy wybrać pojemność dostępną dla danego koloru (klikając na rozwijaną listę „pojemność”). Przy czym kody kolorów zostały przedstawione w adnotacji TVT firmy Tikkurila.

 


Proszę zwrócić uwagę na ikonę „stan magazynowy”, która informuje o poziomie zapasów danego produktu w naszym magazynie. Pod ikoną dodatkowo wyświetlana jest informacja odnośnie wysyłki:

 


a) "wysyłka 24h" – produkt jest dostępny od zaraz. Zamówienie tych produktów jest realizowane tzn. kompletowane, pakowane i wysyłane w terminie nie dłuższym niż 24h od chwili potwierdzenia zamówienia w dni robocze. Dniami roboczymi określa się dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych. Zamówienia złożone w weekendy i dni świąteczne będą realizowane w ciągu 24 godzin w najbliższym dniu pracującym.

 

b) "wysyłka 2 dni", "wysyłka 3 dni", "wysyłka 5 dni", „wysyłka 7 dni” Produkty te znajdują się w zewnętrznym magazynie i czas realizacji wiąże się ze sprowadzeniem produktów do siedziby firmy. Zamówienia tych produktów są kompletowane, pakowane i wysyłane najpóźniej w drugim, trzecim, piątym bądź siódmym dniu licząc od dnia potwierdzenia zamówienia.


Dodatkowo w karcie produktu mają Państwo mozliwość wpisania własnego komentarza odnośnie np. koloru farby.

 


 

Nastęnie należy kliknąć przycisk "Dodaj do koszyka".

KROK 3

 

 


Otrzymujemy informację o dodaniu produktu do koszyka, jego kodzie, kolorze (jeżeli występuje w różnych odmianach), ilości w koszyku oraz cenie. Prosimy zwrócic uwagę, iz czasami kolor produkty na zdjęciu jest inny niż zamówiony przez Państwa i opisany w polu kolor (zdjęcie na przykładzie pokazuje komplet w kolorze czarnym, ale zamówiony został komplet czerwony). W tym miejscu możemy dodać lub odjąć produkt z koszyka, przeglądnąć produkty polecane przez naszych specjalistów związane z produktem, który został dodany do koszyka. Możemy też kontynuować zakupy dodając kolejne produkty do koszyka zgodnie z krokami 1 do 2 (kontynuuj zakupy). Jeżeli wszystkie towary, które chcemy zakupić zostały dodane do koszyka prosimy kliknąć przycisk "Przejdź do koszyka".

W tym korku wyświetlany jest koszyk ze wszystkimi produktami, które zostały do niego dodane. W koszyku można zmienić ilość produktów znajdujących się nim lub całkowicie usunąć dany produkt z koszyka. Możemy też kontunuwać zakupy dodając kolejne produkty do koszyka lub kontynuować proces zamawiania (przycisk dalej) zgodnie ze schematem wyświetlonym na górze strony koszyka.

 Otrzymujemy informację o dodaniu produktu do koszyka, jego kodzie, kolorze (jeżeli występuje w różnych odmianach), ilości w koszyku oraz cenie. Prosimy zwrócic uwagę, iz wyświetlany bedzie także wpisany przez Państwa komentarz odnośnie np. koloru produktu. W tym miejscu możemy dodać lub odjąć produkt z koszyka. Możemy też kontynuować zakupy dodając kolejne produkty do koszyka zgodnie z punktami od 1 do 2, wybierając ikonkę "Kontynuuj zakupy". Jeżeli wszystkie towary, które chcemy zakupić zostały dodane do koszyka prosimy kliknąć przycisk "Złóż zamówienie".


Więcej o
warunkach płatności i dostawy.


KROK 4

 



Kolejny krok, to podanie danych do zamówienia. Jeżeli posiadamy już konto w sklepie wystarczy wpisać swój login i hasło. Jeżeli nie, prosimy kliknąć na przycisk nowy klient, który odeśle nas do formularza, w którym należy podać swoje dane (więcej na stronie Rejestracja). Po zalogowaniu lub podaniu danych przez nowych klientów zostaniemy przeniesieni do kolejnego kroku.
 
 


KROK 5


 


Czas na wybór sposobu dostarczenia zamówienia. Na tej stronie zostaną wyświetlone wszystkie dostępne sposoby dostawy (z terminami) i płatności (wraz z ich kosztem). Przy większych zamówieniach niektóre opcje mogą być darmowe, a przy mniejszych niedostępne. Wybranie przedpłaty uaktywni dodatkowe pole z możliwością wyboru płatności przelewem lub kartą kredytową. W tym kroku można również dopisać dodatkowe uwagi do zamówienia, poprosić o fakturę VAT oraz zaznaczyć opcję ozdobnego pakowania przesyłki. Zaznaczenie tej ostatniej opcji spowoduje wyświetlenie dostępnych opakować wraz z ich cenami.


KROK 6




KROK 7





W ostatnim kroku wyświetlane jest podsumowanie właśnie wysłanego zamówienia. Osoby, które wybrały przedpłatę, jako formę płatności i nie wybrały wcześniej sposobu jej dokonania, będą mogły to zrobić teraz (przelew z możliwością druku formularza, przelew z banku elektronicznego lub płatność kartą kredytową).

W tym momencie otrzymają Państwo od nas e-mail z podsumowaniem zamówienia i prośbą o jego potwierdzenie. Potwierdzenie powoduje niezłoczne przystąpienie przez sklep do realizacji zamówienia. O jego kolejnych etapach będą Państwo informowani e-mailami informacyjnymi.

Dziękujemy za zamówienie!

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel